Αντιμετωπίσατε πρόβλημα σχετικά με την πληρωμή, ενώ προσπαθούσατε να ολοκληρώσετε την κράτησή σας;
Αν καταφέρατε να ολοκληρώσετε την κράτησή σας, αλλά δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα και δεν έχουν εκδοθεί εισιτήρια, θα πρέπει να λάβετε ένα email στο οποίο θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με το πώς μπορείτε να ολοκληρώσετε την πληρωμή σας.
Αν δεν μπορέσατε να ολοκληρώσετε την κράτησή σας και πιστεύετε ότι ο λόγος σχετίζεται με την κάρτα σας, επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό για να σας βοηθήσουμε να ολοκληρώσετε την αγορά σας.
Επισημαίνεται ότι οι τιμές των εισιτηρίων ενδέχεται να διαφέρουν και, κατά συνέπεια, η τιμή που εμφανίζεται δεν είναι εγγυημένη, μέχρι να ληφθεί η πληρωμή και να εκδοθούν τα εισιτήριά σας.
Για να ελέγξετε την κατάσταση της κράτησης σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την κράτησή σας κάνοντας κλικ παρακάτω:
Ήταν χρήσιμο αυτό το άρθρο;