Με την eDreams μπορείτε να σχεδιάσετε τις διακοπές σας εύκολα και γρήγορα. Μέσα σε λίγα μόνο λεπτά μπορείτε να ολοκληρώσετε την αγορά και να λάβετε όλα τα απαραίτητα έγγραφα για το ταξίδι.
Παρακάτω θα βρείτε όλα τα βήματα που απαιτούνται για κράτηση μέσω διαδικτύου:
1. Αναζήτηση, επιλογή πτήσεων και στοιχεία σχετικά με τους επιβάτες
Όταν πραγματοποιείτε αναζήτηση πτήσης, σας παρέχουμε όλους τους πιθανούς συνδυασμούς πτήσεων για το συγκεκριμένο δρομολόγιο, μεταξύ περίπου 660 αεροπορικών εταιρειών. Αφού επιλέξετε τις πτήσεις, χρειάζεται μόνο να καταχωρίσετε τα στοιχεία των επιβατών και του ατόμου που θα πληρώσει τα εισιτήρια, του οποίου το όνομα θα εμφανίζεται στο τιμολόγιο. Είναι σημαντικό να επαληθεύσετε ότι όλα τα στοιχεία που καταχωρίστηκαν είναι σωστά, ειδικά η διεύθυνση email, τα δρομολόγια και οι διαδρομές που επιλέχθηκαν, καθώς και τα πλήρη ονόματα των επιβατών.
Κατά τη διάρκεια αυτού του βήματος, ορισμένες αεροπορικές εταιρείες παρέχουν τη δυνατότητα να επιλέξετε και τις αποσκευές για τις οποίες θα κάνετε check-in. Έχετε υπόψη ότι ορισμένες αεροπορικές εταιρείες επιβάλλουν επιπλέον χρέωση για αυτήν την υπηρεσία, ενώ άλλες δεν επιτρέπουν την προσθήκη αποσκευών μέσω διαδικτύου.
2. Επιβεβαίωση αιτήματος κράτησης
Αφού καταχωρίσετε τα στοιχεία όλων των επιβατών και πριν την επιβεβαίωση της αγοράς, θα έχετε την ευκαιρία να προσθέσετε διάφορες υπηρεσίες στην κράτηση, όπως ασφάλιση για την παροχή υποστήριξης ή/και αποζημίωσης σε περίπτωση απροσδόκητων συμβάντων. Κατά τη διάρκεια αυτού του βήματος θα πρέπει να καταχωρίσετε τα στοιχεία πληρωμής, επιλέγοντας τον αριθμό κάρτας, το όνομα του κατόχου και τον αριθμό CVV της κάρτας.
Πριν την επιβεβαίωση της κράτησης, συνιστάται να επαληθεύσετε όλα τα στοιχεία που εμφανίζονται στο πλαίσιο "Σύνοψη", για να επιβεβαιώσετε ότι έχετε επιλέξει τις σωστές ημερομηνίες και δρομολόγια και ότι τα ονόματα των επιβατών έχουν γραφεί σωστά. Κατόπιν, κάντε κλικ στην επιλογή "Αγορά". Μετά από λίγα λεπτά θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης (ελέγξτε τον φάκελο εισερχομένων και τον φάκελο απορριμμάτων του email σας).
3. Επιβεβαίωση πληρωμής
Αφού επιβεβαιωθεί το αίτημα, το σύστημα θα προχωρήσει στην πραγματοποίηση μιας εντολής πληρωμής στην κάρτα που καταχωρίστηκε ή στον λογαριασμό PayPal, αν ισχύει. Αν η πληρωμή γίνει αποδεκτή από την τράπεζά σας, θα γίνει χρέωση του ποσού που επιβεβαιώθηκε κατά τη διαδικασία κράτησης και θα εκδοθούν τα ηλεκτρονικά εισιτήρια.
4. Ηλεκτρονικά εισιτήρια
Τα ηλεκτρονικά εισιτήρια εκδίδονται εντός 24 ωρών μετά την επαλήθευση της πληρωμής. Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα εισιτήρια εκδίδονται λίγα λεπτά μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής, εκτός αν έχετε επιλέξει κάποια ειδική υπηρεσία για την οποία απαιτείται επιβεβαίωση από την αεροπορική εταιρεία (π.χ. ειδική υποστήριξη για επιβάτες ΑΜΕΑ, ταξίδι με κατοικίδια ζώα κ.λπ.).
Έχετε υπόψη ότι το σύστημα πραγματοποιεί τυχαίους ελέγχους ασφαλείας, ώστε να υπάρχει εγγύηση 100% για την ασφάλεια των συναλλαγών. Για τον λόγο αυτό, η συναλλαγή σας ελέγχεται να ελεγχθεί πριν την επιβεβαίωσή της, με αποτέλεσμα η έκδοση των εισιτηρίων να καθυστερήσει για μερικές ώρες. Αν η συναλλαγή δεν περάσει με επιτυχία τον έλεγχο ασφαλείας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω email.
5. Εκ νέου επιβεβαίωση πτήσεων και ηλεκτρονικό check-in
Περιστασιακά, οι αεροπορικές εταιρείες αναγκάζονται να τροποποιήσουν τις πτήσεις τους λόγω ανωτέρας βίας ή εσωτερικών οργανωτικών προβλημάτων. Για τον λόγο αυτό, συνιστούμε να επαληθεύσετε την κατάσταση της πτήσης 48-72 ώρες πριν την αναχώρηση. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να επισκεφτείτε τον ιστότοπο www.checkmytrip.com (ισχύει μόνο για κανονικές αεροπορικές εταιρείες) και να καταχωρίσετε το επώνυμό σας και τον αριθμό κράτησης. Έχετε υπόψη ότι αν ταξιδεύετε με αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, όπως η EasyJet ή η Ryanair, συνιστάται να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί της. Αφού επιβεβαιώσετε τις ώρες πτήσης, χρειάζεται μόνο να κάνετε ηλεκτρονικό check-in και να εκτυπώσετε τις κάρτες επιβίβασης.
Ήταν χρήσιμο αυτό το άρθρο;