Μπορεί να παρατηρήσετε ότι δεν έχετε λάβει ακόμα το ποσό επιστροφής που περιμένατε. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε έναν ή περισσότερους από τους παρακάτω λόγους:
α) Στέλνουμε τις επιστροφές χρημάτων όπως και όταν τις λάβουμε από την αεροπορική εταιρεία ή το ξενοδοχείο. Επομένως, μπορεί να παραλάβετε τη δική σας σε δόσεις.
β) Η αεροπορική εταιρεία ή ο πάροχος του ξενοδοχείου έχει εκδώσει μόνο μερική επιστροφή χρημάτων για την ακυρωμένη πτήση/το ξενοδοχείο σας, σύμφωνα με τους κανόνες του ναύλου ή την ισχύουσα πολιτική (σε περίπτωση ακούσιας ακύρωσης).
γ) Λάβετε υπόψη ότι οι επικουρικές υπηρεσίες, οι εκπτώσεις και τα τέλη της eDreams ενδέχεται να μην υπόκεινται σε επιστροφή.
Αν ζητήσατε μια εθελοντική ακύρωση:
Θα σας επιστραφεί το ποσό για την πτήση σας σύμφωνα με τους κανόνες του ναύλου της αεροπορικής εταιρείας, μείον τυχόν χρεώσεις σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της eDreams.
Αν ζητήσατε επιστροφή χρημάτων λόγω ακούσιας ακύρωσης:
Θα λάβετε το ποσό της πτήσης σύμφωνα με τους κανόνες του ναύλου της αεροπορικής εταιρείας ή της τιμής του ξενοδοχείου. Έχετε υπόψη ότι η eDreams δεν χρεώνει τέλη για την επεξεργασία αυτής της επιστροφής χρημάτων.
Επίσης, μπορείτε να ελέγχετε την κατάσταση της επιστροφής χρημάτων σας στην ενότητα "Τα ταξίδια μου".