Αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων για το εισιτήριό σας, θα πρέπει να ακυρώσετε τις πτήσεις σας.
Αν δεν ακυρώσετε την πτήση πριν από την αναχώρηση και δεν εμφανιστείτε, αυτό θεωρείται από την αεροπορική εταιρεία ως "Μη εμφάνιση".
Μεταβείτε στην ενότητα «Τα ταξίδια μου» για να ακυρώσετε την πτήση σας:
Οι περισσότερες επιστροφές χρημάτων μπορούν να διεκπεραιωθούν από εμάς χωρίς να γίνει αναφορά στην αεροπορική εταιρεία, δεδομένου ότι ακολουθούμε αυστηρά τους κανόνες και τους όρους ναύλου του εισιτηρίου.
Εάν η επιστροφή χρημάτων πρέπει να αναφερθεί στην αεροπορική εταιρεία, για παράδειγμα σε περίπτωση απεργιών, κορωνοϊού, αλλαγών προγράμματος, ασθένειας ή θανάτου, θα πρέπει να στείλουμε το αίτημά σας στην αεροπορική εταιρεία για έγκριση.
Αυτήν την περίοδο οι αεροπορικές εταιρείες χρειάζονται κατά μέσο όρο 30 ημέρες για την επεξεργασία των επιστροφών χρημάτων, παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό ΕΚ261/2004, οι αεροπορικές εταιρείες υποχρεούνται να επιστρέφουν τα χρήματα εντός 7 ημερών.
Οι πληρωμές από τρίτους παρόχους θα ληφθούν από εμάς και θα μεταβιβαστούν σε εσάς. Να είστε βέβαιοι ότι μόλις λάβουμε την επιστροφή χρημάτων με τις επισυναπτόμενες σχετικές και έγκυρες πληροφορίες από τις αεροπορικές εταιρείες, η μεταφορά των χρημάτων πραγματοποιείται σε 7 ημέρες, στην ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική κράτηση.
Δεν χρειάζεται να επικοινωνήσετε μαζί μας. Κατεβάστε την εφαρμογή μας για να είστε ενήμεροι για την τρέχουσα κατάσταση του αιτήματός σας!