Θέλετε να ελέγξετε την κατάσταση της κράτησής σας, τις λεπτομέρειες της πτήσης σας ή τον επιτρεπόμενο αριθμό αποσκευών;
Συνδεθείτε στην ενότητα Τα ταξίδια μου Ή κατεβάστε την εφαρμογή μας για iPhone ή Android.
Κατάσταση κράτησης
Μόλις κάνετε κράτηση για το ταξίδι σας, θα λάβετε ένα e-mail που θα υποδεικνύει την κατάσταση της κράτησής σας:
Η κράτηση επιβεβαιώθηκε
Όλα είναι έτοιμα, το μόνο που μένει είναι να φτιάξετε βαλίτσες και να κάνετε check-in.
Το αίτημα κράτησης ελήφθη
Μπορεί να χρειαστεί περισσότερος χρόνος για την επεξεργασία της κράτησής σας. Μην ανησυχείτε, δεν χρειάζεται να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να κάνετε εκ νέου κράτηση. Θα σας στείλουμε επιβεβαίωση εντός 24 ωρών.
Ακύρωση κράτησης ή απόρριψη πληρωμής
Κάτι πήγε στραβά. Ενδέχεται να αντιμετωπίζουμε προβλήματα κατά την επεξεργασία της πληρωμής σας ή την έκδοση του εισιτηρίου σας. Αν συμβαίνει αυτό, θα σας στείλουμε ένα email με σαφείς οδηγίες.
Πληρωμή και έκδοση εισιτηρίων
Τα εισιτήριά σας θα εκδοθούν εντός 24 ωρών μετά την πληρωμή. Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα εισιτήρια εκδίδονται εντός λίγων λεπτών μετά τη λήψη της πληρωμής, εκτός αν έχετε επιλέξει κάποια ειδική υπηρεσία για την οποία απαιτείται επιβεβαίωση από την αεροπορική εταιρεία (π.χ. ειδική υποστήριξη για επιβάτες ΑΜΕΑ, ταξίδι με κατοικίδιο κ.λπ.).
Το σύστημά μας πραγματοποιεί μια σειρά ελέγχων για να εγγυηθεί ασφαλείς συναλλαγές. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό μπορεί να καθυστερήσει την έκδοση των εισιτηρίων σας για λίγες ώρες. Αν η συναλλαγή σας δεν περάσει τους ελέγχους ασφαλείας μας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω email.
Αν έχετε λάβει ένα email που υποδεικνύει ότι η κράτηση βρίσκεται υπό επεξεργασία, αλλά δεν έχετε λάβει άλλη ενημέρωση εντός 24 ωρών, επικοινωνήστε μαζί μας:
Συνδεθείτε στην ενότητα Τα ταξίδια μου Ή κατεβάστε την εφαρμογή μας για iPhone ή Android.
Κατάσταση κράτησης
Μόλις κάνετε κράτηση για το ταξίδι σας, θα λάβετε ένα e-mail που θα υποδεικνύει την κατάσταση της κράτησής σας:
Η κράτηση επιβεβαιώθηκε
Όλα είναι έτοιμα, το μόνο που μένει είναι να φτιάξετε βαλίτσες και να κάνετε check-in.
Το αίτημα κράτησης ελήφθη
Μπορεί να χρειαστεί περισσότερος χρόνος για την επεξεργασία της κράτησής σας. Μην ανησυχείτε, δεν χρειάζεται να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να κάνετε εκ νέου κράτηση. Θα σας στείλουμε επιβεβαίωση εντός 24 ωρών.
Ακύρωση κράτησης ή απόρριψη πληρωμής
Κάτι πήγε στραβά. Ενδέχεται να αντιμετωπίζουμε προβλήματα κατά την επεξεργασία της πληρωμής σας ή την έκδοση του εισιτηρίου σας. Αν συμβαίνει αυτό, θα σας στείλουμε ένα email με σαφείς οδηγίες.
Πληρωμή και έκδοση εισιτηρίων
Τα εισιτήριά σας θα εκδοθούν εντός 24 ωρών μετά την πληρωμή. Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα εισιτήρια εκδίδονται εντός λίγων λεπτών μετά τη λήψη της πληρωμής, εκτός αν έχετε επιλέξει κάποια ειδική υπηρεσία για την οποία απαιτείται επιβεβαίωση από την αεροπορική εταιρεία (π.χ. ειδική υποστήριξη για επιβάτες ΑΜΕΑ, ταξίδι με κατοικίδιο κ.λπ.).
Το σύστημά μας πραγματοποιεί μια σειρά ελέγχων για να εγγυηθεί ασφαλείς συναλλαγές. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό μπορεί να καθυστερήσει την έκδοση των εισιτηρίων σας για λίγες ώρες. Αν η συναλλαγή σας δεν περάσει τους ελέγχους ασφαλείας μας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω email.
Αν έχετε λάβει ένα email που υποδεικνύει ότι η κράτηση βρίσκεται υπό επεξεργασία, αλλά δεν έχετε λάβει άλλη ενημέρωση εντός 24 ωρών, επικοινωνήστε μαζί μας: