Η Εγγύηση Ευέλικτων Ημερομηνιών Ταξιδιού της eDreams σας επιτρέπει να αλλάξετε τις ημερομηνίες των πτήσεων για τις οποίες κάνετε κράτηση online. Μπορεί να προστεθεί μόνο κατά την κράτηση.
Είναι μια συμβατική εγγύηση που ξεκινά τη στιγμή της κράτησης και λήγει 24 ώρες πριν την αναχώρηση της πτήσης σας. Όλοι οι ταξιδιώτες που περιλαμβάνονται στην κράτηση πρέπει να κάνουν τις ίδιες αλλαγές και η εγγύηση ισχύει μόνο για ένα αίτημα νέας κράτησης.
Αν δεν μπορέσετε να πάρετε την πτήση σας για οποιονδήποτε λόγο, θα μπορέσετε να κάνετε άλλη κράτηση με την Εγγύηση Ευέλικτων Ημερομηνιών Ταξιδιού. Το μέγιστο ποσό που θα καλύψει ή για το οποίο θα σας αποζημιώσει η eDreams θα είναι είτε το πλήρες κόστος του εισιτηρίου της αρχικής σας πτήσης (+ θέσεις και αποσκευές), είτε το πλήρες κόστος της πτήσης για την οποία θα κάνετε τη νέα κράτηση – όποιο από τα δύο είναι μικρότερο.
Η νέα κράτηση πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο 24 ώρες πριν την ημερομηνία και την ώρα αναχώρησης της αρχικής σας πτήσης. Από αυτό το σημείο και μετά, η Εγγύηση Ευέλικτων Ημερομηνιών Ταξιδιού δεν θα ισχύει πια.
Πεδίο εφαρμογής της Εγγύησης Ευέλικτων Ημερομηνιών Ταξιδιού
Η Εγγύηση Ευέλικτων Ημερομηνιών Ταξιδιού περιλαμβάνει:
- Το κόστος του εισιτηρίου της πτήσης που χρεώνεται από την αεροπορική εταιρεία.
- Τις επικουρικές υπηρεσίες αποσκευών και θέσεων που αφορούν την αρχική πτήση.
Η Εγγύηση Ευέλικτων Ημερομηνιών Ταξιδιού δεν περιλαμβάνει:
- Τα τέλη υπηρεσίας ή συνδρομής που χρεώνονται από την eDreams.
- Το κόστος της Εγγύησης Ευέλικτων Ημερομηνιών Ταξιδιού που αγοράστηκε μαζί με το εισιτήριο της αρχικής πτήσης.
- Οποιοδήποτε ασφάλιστρο που καταβάλλει ο πελάτης.
- Κόστος για οτιδήποτε άλλο εκτός από την κράτηση της πτήσης (όπως ορίζεται στο παρόν), όπως ξενοδοχεία, ενοικίαση αυτοκινήτου, εκδρομές, συμπληρωματικές υπηρεσίες ή προϊόντα κ.λπ.
- Οποιαδήποτε αλλαγή επιβάτη ή στοιχείων επιβάτη στη νέα πτήση σε σύγκριση με την αρχική πτήση.
Προϋποθέσεις της Εγγύησης Ευέλικτων Ημερομηνιών Ταξιδιού
- Η Εγγύηση Ευέλικτων Ημερομηνιών Ταξιδιού υπόκειται στις παρακάτω υποχρεωτικές προϋποθέσεις:
- Αυτή η εγγύηση ισχύει μόνο για την αρχική κράτηση που πραγματοποιήθηκε μέσω της eDreams και δεν μπορεί να μεταφερθεί σε άλλη κράτηση.
- Η χρήση της Εγγύησης Ευέλικτων Ημερομηνιών Ταξιδιού θα ισχύει για όλους τους ταξιδιώτες που συμμετέχουν στην κράτηση. Όλοι οι ταξιδιώτες πρέπει να κάνουν τις ίδιες αλλαγές.
- Η Εγγύηση Ευέλικτων Ημερομηνιών Ταξιδιού μπορεί να εξαργυρωθεί μόνο μία φορά.
- Σε περίπτωση που χρειαστεί μια νέα αγορά, ο πελάτης πρέπει να ολοκληρώσει τη δεύτερη κράτηση μέσω της eDreams. Αν η κράτηση της νέας πτήσης δεν πραγματοποιηθεί μέσω της eDreams, η Εγγύηση Ευέλικτων Ημερομηνιών Ταξιδιού δεν θα ισχύει.
- Πρέπει να ολοκληρώσετε την κράτηση της νέας σας πτήσης έως και 24 ώρες πριν από την ημερομηνία και την ώρα αναχώρησης της αρχικής πτήσης. Αν η νέα κράτηση ολοκληρωθεί μετά από αυτό το χρονικό διάστημα, δεν θα ισχύει η Εγγύηση Ευέλικτων Ημερομηνιών Ταξιδιού.
- Η πτήση για την οποία έχει γίνει νέα κράτηση πρέπει να αναχωρεί εντός εξήντα (60) ημερών πριν ή μετά την αρχική πτήση.
- Η πτήση για την οποία έχει γίνει νέα κράτηση πρέπει να είναι από την ίδια αεροπορική εταιρεία και να ταξιδεύει στο ίδιο δρομολόγιο (αεροδρόμιο αναχώρησης και άφιξης) με την αρχική πτήση.
Πώς να χρησιμοποιήσετε την Εγγύηση Ευέλικτων Ημερομηνιών Ταξιδιού
Όλες οι αλλαγές πρέπει να πραγματοποιηθούν απευθείας μέσω της eDreams.
Κάντε κλικ εδώ για να διαχειριστείτε το αίτημα αλλαγής σας
Πώς να διεκδικήσετε τα χρήματά σας πίσω μέσω του ασφαλιστικού σας φορέα
- Στους Όρους και Προϋποθέσεις ασφάλισης που υπάρχουν στο email επιβεβαίωσης της κράτησης, κάντε κλικ στον ιστότοπο του Ασφαλιστικού Φορέα.
- Επιλέξτε «Υποβολή νέας αξίωσης»
- Εγγραφή / σύνδεση
- Συμπληρώστε το UID της κράτησής σας ως αριθμό συμβολαίου σας
- Προσθέστε τα στοιχεία ταξιδιωτών
- Επισυνάψτε την απαιτούμενη τεκμηρίωση