Για να διασφαλιστεί ότι θα λάβετε υπηρεσίες βέλτιστης ποιότητας, είναι απαραίτητο να επισημάνετε τις ανάγκες σας κατά την κράτηση της πτήσης ή τουλάχιστον 72 ώρες πριν την αναχώρηση.
Παρακάτω θα βρείτε έναν κατάλογο με τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους αντιπροσώπους μας, προκειμένου να προωθήσουν στην αεροπορική εταιρεία το αίτημά σας για υποστήριξη.
Επιβάτες σε αναπηρικό αμαξίδιο
Προσδιορίστε αν:
- Χρειάζεστε αναπηρικό αμαξίδιο για τις μετακινήσεις σας εντός του αεροδρομίου, αλλά μπορείτε να ανεβείτε στη σκάλα του αεροσκάφους και να περπατήσετε στην καμπίνα.
- Χρειάζεστε αμαξίδιο για τις μετακινήσεις σας εντός του αεροδρομίου και χρειάζεστε επίσης υποστήριξη για την άνοδο και την κάθοδο στη σκάλα του αεροσκάφους, αλλά όχι μέσα στην καμπίνα.
- Χρειάζεστε αμαξίδιο κατά την άφιξη στο αεροδρόμιο, καθώς και μέσα στην καμπίνα.
Αν σκοπεύετε να ταξιδέψετε με δικό σας αμαξίδιο, ενημερώστε μας αν πρόκειται για:
- Αμαξίδιο με χειροκίνητη λειτουργία
- Το αμαξίδιο τροφοδοτείται από ξηρό ή υγρό συσσωρευτή (υγρού στοιχείου).
- Θα χρειαστεί επίσης να μας γνωστοποιήσετε το μέγεθος και το βάρος του αμαξιδίου.
Αν χρειάζεστε υποστήριξη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, παρακαλούμε έχετε πρόχειρες όλες τις σχετικές πληροφορίες προτού επικοινωνήσετε με τους αντιπροσώπους μας.
Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια;