Αν η άφιξη των αποσκευών καθυστερήσει, η αεροπορική εταιρεία έχει στη διάθεσή της έως 21 μέρες για να τις εντοπίσει και να σας τις επιστρέψει. Έως τότε, θα πρέπει να καλύψει τυχόν έκτακτα έξοδα με τα οποία ενδέχεται να επιβαρυνθείτε λόγω της απώλειας των υπαρχόντων σας. Αν η αεροπορική εταιρεία δεν μπορέσει να εντοπίσει τις αποσκευές σας εντός 21 ημερών, θα θεωρηθούν απωλεσθείσες. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να εγείρετε αξίωση αποζημίωσης, οπότε η αεροπορική εταιρεία συνήθως θα σας ζητήσει έναν κατάλογο των απωλεσθέντων ειδών. Αν είναι εφικτό, συνιστούμε να επισυνάψετε όσο το δυνατόν περισσότερες αποδείξεις αγοράς. Μπορείτε να υποβάλετε την αξίωση στο γκισέ της αεροπορικής εταιρείας στο αεροδρόμιο ή μέσω ταχυδρομείου. Ανατρέξτε στον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρείας, όπου θα βρείτε στοιχεία επικοινωνίας.
Ήταν χρήσιμο αυτό το άρθρο;