Έχετε λάβει ένα email από τη Ryanair που σας ζητά να επαληθεύσετε την ταυτότητά σας; Δείτε τι πρέπει να γνωρίζετε για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία και να διαχειριστείτε την κράτησή σας.
Η Ryanair μπορεί να ζητήσει από τους επιβάτες να επαληθεύσουν την ταυτότητά τους για διάφορους λόγους, όπως:
- Διαχείριση του check-in
- Συμμόρφωση με τους κανονισμούς ασφαλείας
- Αποστολή σημαντικών ενημερώσεων
- Επιστροφή χρημάτων
Αν λάβετε αίτημα επαλήθευσης από τη Ryanair, μπορείτε να το κάνετε ηλεκτρονικά ή στο αεροδρόμιο. Αν επιλέξετε να το κάνετε στο αεροδρόμιο, θα πρέπει να μεταβείτε στο γκισέ της Ryanair τουλάχιστον 2 ώρες πριν από την αναχώρηση και θα εφαρμοστούν χρεώσεις check-in.
Υπάρχουν δύο επιλογές για την ηλεκτρονική επαλήθευση:
A: Ταχεία επαλήθευση (ισχύει μικρή χρέωση)
Με αυτήν την επιλογή θα έχετε πρόσβαση στην κράτησή σας σε 2 λεπτά. Θα χρειαστεί να τραβήξετε μια φωτογραφία χρησιμοποιώντας το εργαλείο αναγνώρισης προσώπου της Ryanair και να ανεβάσετε μια φωτογραφία του ταξιδιωτικού σας εγγράφου ταυτότητας.
B: Τυπική επαλήθευση (δωρεάν)
Με αυτήν την επιλογή θα έχετε πρόσβαση στην κράτησή σας σε έως και επτά ημέρες. Θα χρειαστεί να συμπληρώσετε το έντυπο επαλήθευσης πελάτη, να ανεβάσετε την υπογραφή σας και το ταξιδιωτικό σας έγγραφο ταυτότητας.
Μόλις η επαλήθευση ολοκληρωθεί με επιτυχία, θα σας ζητηθεί να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση email που χρησιμοποιήσατε κατά την κράτηση, ώστε να μπορεί η Ryanair να επικοινωνήσει μαζί σας για σημαντικές ενημερώσεις.
Η ολοκλήρωση της διαδικασίας ηλεκτρονικής επαλήθευσης με τη Ryanair είναι ένα σημαντικό βήμα για τη διαχείριση της κράτησής σας και για να διασφαλίσετε ότι το ταξίδι σας θα είναι όσο το δυνατόν πιο ομαλό.
Η διαδικασία επαλήθευσης μπορεί να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση, επομένως είναι δική σας ευθύνη να παραμένετε ενημερωμένοι σχετικά με τις τελευταίες απαιτήσεις ελέγχοντας τον ιστότοπο της Ryanair. Αν έχετε ερωτήσεις σχετικά με τη διαδικασία επαλήθευσης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με τη Ryanair.