Εάν έχετε αγοράσει ταξιδιωτική ασφάλιση και επιθυμείτε να προβείτε σε αξίωση, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ασφαλιστική εταιρεία αμέσως μόλις αντιληφθείτε οποιοδήποτε περιστατικό ή πρόβλημα. Η ασφαλιστική εταιρεία θα επιβεβαιώσει ότι είστε καλυμμένοι, θα ανοίξει την υπόθεση αξίωσης και θα σας εξηγήσει τι πρέπει να κάνετε στη συνέχεια. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, εάν η αξίωση σχετίζεται με ένα επείγον ιατρικό περιστατικό, καθώς η ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να έχει συγκεκριμένες οδηγίες, ανάλογα με τις περιστάσεις.
Μπορείτε να διεκδικήσετε την αξίωσή σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνώντας με τον ασφαλιστικό φορέα. Θα βρείτε όλες τις λεπτομέρειες στους Όρους και Προϋποθέσεις στο email επιβεβαίωσης.
Για να διεκδικήσετε ηλεκτρονικά μια αξίωση, κάντε κλικ στον σύνδεσμο του ιστότοπου του ασφαλιστικού φορέα που είναι διαθέσιμος στους όρους και τις προϋποθέσεις ασφάλισης, επιλέξτε «υποβολή νέας αξίωσης» και ακολουθήστε τις οδηγίες.
Σας συνιστούμε να φυλάξετε όλη τη σχετική τεκμηρίωση (επιβεβαίωση κράτησης, απόδειξη της ακυρωθείσας πτήσης, αριθμό αναφοράς συμβολαίου, τιμολόγια και αποδείξεις, ιατρικά πιστοποιητικά, αστυνομικές εκθέσεις κ.λπ.) πριν υποβάλετε την αξίωσή σας στην ασφαλιστική εταιρεία.