Η υπόσχεσή μας:
Είμαστε τόσο σίγουροι για τις τιμές Prime που θα σας επιστρέψουμε διπλάσια τη διαφορά, αν βρείτε πιο χαμηλή τιμή μέσα σε 24 ώρες από τη στιγμή που κάνατε κράτηση για την πτήση ή το ξενοδοχείο μαζί μας.
Τι χρειάζομαι για να λάβω επιστροφή χρημάτων από την καλύτερη εγγύηση τιμής;
Για να λάβετε τα χρήματά σας πίσω, η προσφορά από τον ανταγωνιστικό πάροχο πρέπει να είναι αντίστοιχη με την προσφορά μας με βάση τα παρακάτω κριτήρια:
Για πτήσεις:
- Ίδια πτήση: αριθμός πτήσης, ημερομηνίες, ώρες, αεροδρόμια.
- Ίδια κατηγορία κράτησης (economy, business κ.λπ.).
- Ίδιος τύπος και αριθμός επιβατών αναφορικά με το ταξίδι (π.χ. αριθμός ενηλίκων, παιδιών ή βρεφών).
- Ίδιος τύπος ναύλου και συμπληρωματικοί όροι (αποσκευές, καθίσματα κ.λπ.).
- Ίδια μέθοδος πληρωμής.
Για ξενοδοχεία:
- Για να έχετε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων: Πρέπει να είστε μέλος Prime και η προσφορά πρέπει να είναι για το ίδιο κατάλυμα (συμπεριλαμβανομένης της κατηγορίας δωματίου και των τυχόν παρεχόμενων γευμάτων/ποτών) και για τις ίδιες ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης. Πρέπει επίσης να προσφέρεται στο πλαίσιο της ίδιας πολιτικής ακύρωσης.
- Δεν θα δικαιούστε επιστροφή χρημάτων αν η προσφορά αποτελεί μέρος προγράμματος αφοσίωσης ή αν δεν καθορίζει τον τύπο του καταλύματος.
Πώς μπορώ να λάβω επιστροφή χρημάτων από την καλύτερη εγγύηση τιμής;
Χρησιμοποιήστε αυτή τη φόρμα για να υποβάλετε το αίτημά σας εντός των πρώτων 24 ωρών μετά την κράτηση της πτήσης Prime ή του ξενοδοχείου σας στον ιστότοπο eDreams.
- Γράψτε “Αίτημα εγγύησης καλύτερης τιμής για πτήση” ή “Αίτημα εγγύησης καλύτερης τιμής για ξενοδοχείο” στο πεδίο του θέματος.
- Επιλέξτε “Αξίωση” από το αναπτυσσόμενο μενού “Λόγος επικοινωνίας” και, στη συνέχεια, επιλέξτε “Εγγύηση καλύτερης τιμής” από το πεδίο “Κατηγορία” που ακολουθεί.
- Προσθέστε μια σύντομη περιγραφή της προσφοράς του άλλου παρόχου και ένα σύνδεσμο που οδηγεί σε αυτήν.
- Επισυνάψτε στιγμιότυπα οθόνης τόσο της προσφοράς μας όσο και της ανταγωνιστικής προσφοράς (συμπεριλαμβανομένων όλων των χρεώσεων και των φόρων).
Σημείωση: Τα στιγμιότυπα οθόνης πρέπει να δείχνουν το τελικό βήμα κράτησης στον ιστότοπο του άλλου παρόχου (πριν από την ολοκλήρωση της κράτησης).
Τι συμβαίνει αφού ζητήσω επιστροφή χρημάτων;
Έχοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, θα ελέγξουμε αν η ανταγωνιστική προσφορά πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις. Σε αυτήν την περίπτωση, θα ξεκινήσουμε τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων.
Το ποσό της επιστροφής χρημάτων θα είναι διπλάσιο από τη διαφορά μεταξύ της χαμηλότερης τιμής και των χρημάτων που πληρώσατε και θα κατατεθεί στον τραπεζικό λογαριασμό που χρησιμοποιήσατε για να κάνετε την κράτησή σας.
Η πληρωμή θα πραγματοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση και επικύρωση της διαμονής στο ξενοδοχείο Λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να χρειαστούν έως και 10 εργάσιμες ημέρες για να δείτε την επιστροφή στον λογαριασμό σας.